Onze score: meer dan 9 op 10 tevreden klanten!
Knappe producten, innovatieve oplossingen, de beste service en efficiënte support.
Dit is onze ideale combinatie voor een stevige klantenbasis van ruim 78.000 gebruikers.
Zijn er vragen, dan vindt onze helpdesk het antwoord!
Dat deze aanpak loont, zie je in de resultaten van onze enquêtes.
Zo gaven onze gebruikers ons in 2021 een algemene tevredenheidscore van 91%!
75.000+ actieve gebruikers
Angélique Vantroys
Climawest
Ik zou GeoDynamics zeker aanraden aan alle collega installatiebedrijven. Echt een topproduct.
Filip Holvoet
Holstra
Vroeger gebeurde het soms dat we een telefoontje van een klant kregen om de gewerkte uren in twijfel te trekken, maar nu kunnen we deze perfect bewijzen.
Lucas Delmulle
Danilith
De oplossingen van GeoDynamics helpen ons al enkele jaren te besparen.
Bovendien werkt de software heel eenvoudig en dit tot grote tevredenheid van onze personeelsdienst.
Femke Eylenbosch
Daco
Mijn maandagmorgen is sinds de komst van GeoDynamics een pak rustiger geworden. Ik kan me nu eindelijk concentreren op het runnen van de zaak.
Up-to-date software, knappe
producten en een efficiënte helpdesk.
GeoDynamics helpt u verder.
Gemakkelijk. Snel. Efficiënt.
Werken met GeoDynamics, dat is werken in alle vertrouwen.
Niet enkel helpen we je besparen bij je loonadministratie op een eenvoudige manier, je kan ook terugvallen op een team van experten waar je elke vraag kan aan stellen.
Ben je benieuwd hoe wij het onderscheid maken? Vraag dan snel een demonstratie aan en wij overtuigen je met plezier.
Onze klanten aan het woord
Olaf Reyntjens
Zaakvoerder bij Clima & Partners
Klant sinds 2010
Vroeger moest één van mijn administratieve medewerkers niet enkel de geschreven uren van alle techniekers verzamelen en overtypen, ze had ook nog heel wat werk om alle gegevens te controleren. Maar nu besparen we niet alleen tijd in de administratie, we zijn ook nog eens zeker van alle gewerkte uren.
Lode Desot
Zaakvoerder bij Grondwerken Degro
Klant sinds 2014
Onderhouden opvolgen en laten inplannen is dankzij het systeem van GeoDynamics zeer eenvoudig. Waar voorheen ik afhankelijk was van informatie van één van mijn medewerkers, kan ik nu op elk moment zelf kijken en direct reageren.
Lode Beheyt
Zaakvoerder bij Krial
Klant sinds 2012
Vroeger moest een medewerker wekelijks 15 minuten per medewerker de uren controleren en overtypen terwijl het nu automatisch gaat. Hierdoor is er nu minder stress in de burelen en is het berekenen van de lonen en de communicatie met het sociaal secretariaat super eenvoudig.